لیست تخصصی ثبت شاخص های یاددهی یادگیری مخصوص درس زبان انگلیسی قابل استفاده در تقریبا تمامی پایه های تحصیلی.
از مزایای این لیست تخصصی :
1. مهارت محور بودن
2. کیفی بودن
3. لحاظ کردن خود ارزیابی فراگیران
4. لحاظ کردن ارزیابی والدین
5. درنظر گرفتن موارد انظباطی
6. در نظر گرفتن مهارت های کار گروهی
7. انجام آزمایشی و تایید آن در مدارس استان همدان از حدود 8 سال قبل
و.....
Assessment Checklist
School: Sh. Chamran I/II Student: Grade: Instructor: Academic Year:91-92
Variables |
Oral English Performance |
English Writing Performance |
Other |
|||||||||||||||||||
Ss'no. |
Date
|
Question & Answer |
Dialogue Presentation
|
Reading Comp. |
Optional tasks (Story Retelling,..) |
Total On going + Final |
In-class Exercises |
Homework & Projects |
Optional tasks (composition, report writing & ,..) |
Dictations |
Tests & Quizzes |
Total On going + Final |
Group Participation |
Discipline |
Parents' Assessment |
Self Assessment |
||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
با عرض سلام وادب خدمت شما سرگروه جدید من از اقای روحی خیلی راضی بودم واقعا معلم خوبی بودن من خیلی خیلی خیلی خیلی دوستشون داشتم واز خوندن این مطب که اقای روحی دیگه سرگره نیستند خیلی ناراحت شدم وبرای شما سرگره جدید ارزوی مفقییت دارم باتشکر
رحیمی
با سلام. ممنون از لطف شما. انشا.. آقای روحی هرکجا هستند موفق باشند. بگذارید و بگذرید ببینید و دل مبندید، که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت. (امام علی(ع))